jueves, 25 de octubre de 2012

Quinta Sessió Pràctica: Taller del so


En aquesta classe hem començat amb l’activitat del taller del so que a l’anterior sessió no varem poder realitzar, així que, ens varem ficar directament amb la pràctica.

En primer lloc, hem obert el programa d’àudio, Audacity, i hem ficat un dels arxius de música que ens varem descarregar del moodle. Una vegada teníem l’àudio al programa, la professora va explicar les diferents coses que podíem fer amb aquest, com per exemple, aparèixer el so progressivament, fer un canvi de velocitat, retallar, pegar, seleccionar, esvair progressivament,etc. fins ficar l’àudio al nostre gust.

Desprès de practicar amb les diferents eines, la professora ens va ensenyar a ficar un altre àudio en combinació amb el ja obert i així, poder fer diferents edicions d’àudio combinat diferents sons.
Un d’aquests àudios podien ser gravacions de veu, així que, ens varen ficar un cascos amb micròfon per poder fer-lo, però alguns d’aquests no hi anaven per tant, mentre practicàvem amb els àudio de música, altres anaven practicant i fent les gravacions de veu.

En el meu cas, vaig començar a fer-lo així que, com no vaig poder-lo acabar el vaig terminar a casa. Cada vegada que anava ficant àudios nous o modificant aquests, em sentia més còmoda amb el programa.

En conclusió, dir que encara que coneixia el programa, he après moltes coses més amb les quals he realitzat un àudio propi molt atractiu, el qual consta de diferents efectes, música i un poema recitat.. Per tant, puc dir que m’he sentit molt satisfeta amb el meu treball.

A continuació, us mostro la meva audició. Espero que us agradi!

Ir a descargar

No hay comentarios:

Publicar un comentario