En
primer lloc, la professora ens va mostrar i explicar allò que havíem de fer en
aquesta classe, així doncs, una vegada l’havíem entès ens varem ficar a la
pràctica cadascun encara que, si teníem algun problema la professora o els
companys t’ajudaven a resoldre-ho.
Varem
començant creant una diapositiva on posés “Medios
de transporte que vuelan” amb les seves imatges corresponents, com per
exemple, un avió, una bicicleta, un autobús, un helicòpter,etc. A continuació,
varem haver de gravar-nos la nostra veu en el programa Audacity per tal de poder ficar-la desprès en el nostre Powerpoint.
Ens gravarem dient expressions corresponents amb allò que es representava en la
diapositiva, en aquest cas, amb els transports que volen i seguidament, amb els
transports que no volen. Alguns dels exemples d’aquestes expressions gravades
eren: “Correcte! L’avió si que vola”,
“Intenta-ho de nou!”...
Una
vegada gravades les audicions havíem de introduir-les en la diapositiva amb la
seva imatge corresponents. Com la professora ens va explicar les eines bàsiques
per poder realitzar-lo, ens varem ficar a la pràctica, per tant, un cop la
imatge creada, varem inserir l’àudio. Cal dir que alguns l’àudio del títol
sonava quan passaves per damunt les lletres i els àudios de les imatges sonaven
quan feies clic damunt elles.
També
cal afegir que, en cada diapositiva havíem de ficar les imatges amb les seves
aplicacions corresponents per tal de poder avançar a la diapositiva següent o a
l’anterior i la possibilitat de tornar al menú principal.
Així
doncs, va ser una pràctica molt entretinguda i divertida en la qual varem poder
posar en pràctica els coneixements del PowerPoint
i l’Audacity. D’aquesta manera,
l’exercici del conte de Calliou cada
vegada està més complet, al mateix temps que, aprenem moltes eines per poder
fer el nostre projecte grupal multimèdia que tenim pensat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario